Dva poháry pro Tišnov

02.05.2014 19:08

    
   

Jan Korbař, startující v seriálu Maverick rescue Euro cup 2014 za Autoklub Tišnov, získal po pěkném výkonu jak v sobotu, tak v neděli druhé místo ve třídě formulí E2/C1600 v závodech aut do vrchu, který se konal v Násedlovicích u Kyjova předposlední dubnový víkend.

 

Jan Korbař komentuje: „zatím třídu spoluvedeme s 52 body se zkušeným Bohumilem Pfeifferem a chtěl bych dále startovat v Náměšti n/Osl., kde bude i MMČR. Vše záleží na manažeru Trtílkovi, který jedná s partnery, snad to dobře dopadne. Startuji s téměř historickou formulí Metalex 1- 10, která je jen o pár let mladší než já, možnost dalšího růstu je. Jedno je jisté, pokusím se o to. Ale motorsport je naším rodinným stigmatem, i moje mladší sestra už amatérský kopec jela a táta závodí s replikou Studio B5 Š1000MB 1969 v historicích. Jinak jsem na sítích a rád budu znát vaše připomínky na www. maverickrescue.cz, to je web promotéra seriálu a je tam mnoho klipů a fotogalerií, někdy i já jsem tam“.